Handel

Program do prowadzenia działań zakupowych sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem. Przeznaczony dla firm jedno lub wieloodziałowych z rozbudowaną gospodarką magazynową (do 255 magazynów). Symfonia Handel umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi. Zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Funkcjonalność programu Symfonia Handel pozwala m.in. na generowanie i wysyłkę: e-faktur, e-deklaracji, e – przelewów.

Integracja dokumentów magazynowych i sprzedażowych z modułem Symfonia Finanse i Księgowość.

Symfonia Handel ułatwia:

  • kompleksową obsługę czynności związanych z obrotem towarowym
  • automatyzację procesu sprzedaży i zakupów
  • redukcję pracochłonności poszczególnych operacji
  • optymalizację kosztów zarządzania gospodarką towarową
  • monitorowanie stanu rozrachunków z kontrahentami
  • obsługę transakcji na rynkach zagranicznych