enova365
enova365 aplikacje mobilne
enova365 to multiinterfejsowy system, który na poziomie bazy danych, logiki biznesowej pozostaje taki sam. Użytkownik może wybrać sposób korzystania z systemu według swoich preferencji wybierając odpowiedni dla siebie interfejs: okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy, komórkowy, mając gwarancję, że pracuje na tym samym systemie.
enova365 Pulpity
Pulpit Pracownika
Umożliwia dostęp dla pracowników do własnych danych kadrowo-płacowych. Dzięki niemu pracownicy mogą:
- Sprawdzać dostępny limit urlopowy,
- składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
- przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
- sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- przeglądać kwoty wynagrodzeń,
- drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.
Pulpit Kierownika
Umożliwia dostęp dla kadry kierowniczej do własnych danych kadrowo-płacowych oraz do danych podległych pracowników. Dzięki niemu kierownicy mogą:
- Przeglądać dane podwładnych pracowników,
- zatwierdzać wnioski urlopowe, które trafią do głównego modułu Kadry Płace jako nieobecności pracownicze,
- wprowadzać normy oraz faktyczny czas pracy,
- drukować różnego rodzaju raporty.
Pulpit Kontrahenta
Umożliwia komunikację typu B2B z firmami będącymi naszymi kontrahentami. Dzięki niemu nasi dostawcy lub odbiorcy mogą:
- Samodzielne wystawiać wybrane dokumenty np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych) , oferty od dostawcy;
- przeglądać informacje o jego należnościach i zobowiązaniach;
- przeglądać listy towarowe ogólne lub w podziale na grupy asortymentowe;
- wyświetlać zdjęcia towarów;
- przeglądać i odbierać faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI);
- mieć podgląd na indywidualne warunki handlowe;
- widzieć informacje o zadaniach CRM kontrahenta;
- mieć możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień;
- mieć możliwość połączenia z modułem Workflow w celu np. zdefiniowania powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Umożliwia elektroniczną komunikację pomiędzy biurem rachunkowym, a jego klientami. Pulpit ten umożliwia:
- Dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi),
- dwukierunkową komunikację Klienta z Biurem Rachunkowym,
- udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych,
- widok na najważniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,
- pobieranie raportów w postaci plików PDF, DOC, XLS,
- realizację płatności w bankowości elektronicznej,
- wgląd w zadania zlecone i powiadomienia,
- pełni funkcję zasobnika dokumentów – najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu.
Aplikacja mobilna
Na enova365 można pracować stacjonarnie oraz w chmurze – logując się do systemu poprzez przeglądarkę internetową, a dzięki dodatkowym interfejsom opartym o zasady Modern UI, możliwe jest korzystanie z systemu na urządzeniach mobilnych – tabletach i smartfonach.