systemy

enova365 aplikacje mobilne

enova365 to multiinterfejsowy system, który na poziomie bazy danych, logiki biznesowej pozostaje taki sam. Użytkownik może wybrać sposób korzystania z systemu według swoich preferencji wybierając odpowiedni dla siebie interfejs: okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy, komórkowy, mając gwarancję, że pracuje na tym samym systemie.

 

enova365 Pulpity

 

Pulpit Pracownika

Umożliwia dostęp dla pracowników do własnych danych kadrowo-płacowych. Dzięki niemu pracownicy mogą:

  • Sprawdzać dostępny limit urlopowy,
  • składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
  • przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
  • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • przeglądać kwoty wynagrodzeń,
  • drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.

 

Pulpit Kierownika

Umożliwia dostęp dla kadry kierowniczej do własnych danych kadrowo-płacowych oraz do danych podległych pracowników. Dzięki niemu kierownicy mogą:

  • Przeglądać dane podwładnych pracowników,
  • zatwierdzać wnioski urlopowe, które trafią do głównego modułu Kadry Płace jako nieobecności pracownicze,
  • wprowadzać normy oraz faktyczny czas pracy,
  • drukować różnego rodzaju raporty.

 

Pulpit Kontrahenta

Umożliwia komunikację typu B2B z firmami będącymi naszymi kontrahentami. Dzięki niemu nasi dostawcy lub odbiorcy mogą:

  • Samodzielne wystawiać wybrane dokumenty np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych) , oferty od dostawcy;
  • przeglądać informacje o jego należnościach i zobowiązaniach;
  • przeglądać listy towarowe ogólne lub w podziale na grupy asortymentowe;
  • wyświetlać zdjęcia towarów;
  • przeglądać i odbierać faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI);
  • mieć podgląd na indywidualne warunki handlowe;
  • widzieć informacje o zadaniach CRM kontrahenta;
  • mieć możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień;
  • mieć możliwość połączenia z modułem Workflow w celu np. zdefiniowania powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.

 

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Umożliwia elektroniczną komunikację pomiędzy biurem rachunkowym, a jego klientami. Pulpit ten umożliwia:

  • Dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi),
  • dwukierunkową komunikację Klienta z Biurem Rachunkowym,
  • udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych,
  • widok na najważniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,
  • pobieranie raportów w postaci plików PDF, DOC, XLS,
  • realizację płatności w bankowości elektronicznej,
  • wgląd w zadania zlecone i powiadomienia,
  • pełni funkcję zasobnika dokumentów - najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu.

 

Pulpity enova365

 

 

Aplikacja mobilna

Na enova365 można pracować stacjonarnie oraz w chmurze – logując się do systemu poprzez przeglądarkę internetową, a dzięki dodatkowym interfejsom opartym o zasady Modern UI, możliwe jest korzystanie z systemu na urządzeniach mobilnych - tabletach i smartfonach.

 

 

Aplikacja enova365