Symfonia Handel ERP pozwala na kompleksową obsługę obrotu towarowego w różnych profilach działalności. Automatyzacja standardowych czynności umożliwia sprawnie przejść przez wszystkie etapy realizacji sprzedaży. Program Symfonia Handel ERP obsługuje: rejestrację zamówienia, rezerwację, kompletację zamówienia, wydanie towaru, wystawienie faktury, przyjęcie zapłaty, rozliczenie transakcji i ew. wygenerowanie zamówienia własnego. Zestawy raportów i analiz w programie Handel ERP wspomagają podejmowanie decyzji przez użytkownika. Dostęp do cenników i rabatów ułatwia prowadzenie elastycznej polityki cenowej. System Handel ERP obsługuje transakcje w walutach obcych, na rynkach Unii Europejskiej i pozaunijnych. Ułatwia obsługę dokumentów eksportowych i importowych, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów nabycia, cła, akcyzy. System Symfonia Handel ERP umożliwia integrację z rozwiązaniami informatycznymi innych dostawców.

 

Symfonia Handel ERP ułatwia:

  • zarządzanie polityką sprzedaży
  • kompleksową obsługę czynności związanych z obrotem towarowym
  • automatyzację procesu sprzedaży i zakupów
  • redukcję pracochłonności poszczególnych operacji
  • optymalizację kosztów zarządzania gospodarką towarową
  • tworzenie niezbędnej dokumentacji obrotu oraz raportów i analiz pomocnych w procesie podejmowania decyzji
  • monitorowanie stanu rozrachunków z kontrahentami
  • obsługę transakcji na rynkach zagranicznych