Handel
Program Symfonia Handel w wersji Ekonomicznej wspomaga obsługę sprzedaży i magazynu. Wystawia dokumenty sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych. Funkcjonalność programu Symfonia Handel na Poziomie Ekonomicznym pozwala m.in. na generowanie i wysyłkę: e-faktur, e-deklaracji, e – przelewów.
Wygodne prowadzenie i planowanie sprzedaży
- Prowadzenie polityki cenowo-rabatowej
- Prowadzenie cenników w walutach
- Zestawienia handlowe kontrahentów (wg dokumentów i towarów) oraz towarów (wg dokumentów i kontrahentów z kontrolą zalegania dostaw)
- Możliwość odłożenia faktury do bufora (poczekalni)
Pełna obsługa magazynu
- Pełna ewidencja stanów magazynowych – rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów (maksymalnie 1000 aktywnych asortymentów)
- Rozliczanie wartościowe wg cen rzeczywistych za pomocą metod FIFO, LIFO oraz wg wskazanej dostawy
- Przeprowadzanie inwentaryzacji
- Obsługa: stanów minimalnych i maksymalnych towarów, numerów seryjnych towarów, kompletów (asortymentów składających się z wielu towarów i/lub usług)
Pełna obsługa płatności i rozrachunków
- Pełna obsługa kasy
- Rozliczanie należności i zobowiązań
- Obsługa kont bankowych, rejestrowanie czeków i płatności w dowolnych formach
Wymiana danych z innymi programami
- Przygotowywanie danych do programów obsługujących Księgę Przychodów i Rozchodów oraz Ewidencję Sprzedaży
- Współpraca z MS Office, m.in.: kopiowanie zestawień do schowka systemu Windows i przekazywanie ich do innych programów (MS Excel lub MS Word)