systemy
systemy
Praca zdalna naszych pracowników
2020-03-19

Szanowni Państwo,
W związku z nadzwyczajną sytuacją w kraju informujemy o ważnych zmianach  w zakresie usług wsparcia świadczonych od 16.03.2020 r. przez naszą firmę. Sprowadzają się one na teraz  do 2 punktów:

1. Firma DIGIT-AL w całości przechodzi na pracę zdalną

2. Uruchamiamy specjalne wsparcie dla Państwa w organizowaniu pracy zdalnej dla waszych pracowników

 

1. W związku z pracą zdalną pracowników DIGIT-AL szczególnie prosimy o:

           

Kontakt w pierwszej kolejności zgłoszeniem mailowym na kontakt@digit-al.pl - zgłoszenia te będą na bieżąco obsługiwane, kolejkowane i to my będziemy do Państwa oddzwaniać. 

            1. Jest bardzo ważne żeby zgłoszenie mailowe było z krótką konkretną informacją czego dotyczy - pozwoli od razu przekierować do właściwej osoby oraz koniecznie z kontaktem zwrotnym do osoby zgłaszającej.

            2. W przypadku konieczności kontaktu telefonicznego prosimy o sprawne przekazanie tematu oraz kontaktu zwrotnego do siebie ponieważ nasza centrala będzie w najbliższych dniach mocno przeciążona obsługą przekierowań wewnętrznych i tutaj również będziemy stosować procedurę oddzwaniania.

 

2. Wiemy, że dla wielu firm potrzebne będzie teraz wsparcie w organizacji pracy zdalnej pracowników (pracy z domu) i dlatego w trybie pilnym uruchamiamy wsparcie w tym zakresie.

Zgłoszenia potrzeby wsparcia w tym zakresie prosimy kierować zgodnie z pkt (1) mailem na kontakt@digit-al.pl z tytułem Praca zdalna oraz zwrotnym kontaktem telefoniczny do osoby zgłaszającej. Tu również będziemy oddzwaniać i uzgadniać jakie rozwiązania możemy zastosować w Państwa przypadku. O ile to tylko możliwe prosimy w tej sprawie o kontakt  osoby najlepiej zorientowanej u Państwa w zakresie posiadanego sprzętu sieciowego i oprogramowania. Usługi wsparcia w konfiguracji połączeń zdalnych będą przez nas wykonywane zdalnie i rozliczane standardową stawką godzinową - nawet jeśli będzie trzeba to robić po godzinach pracy.

 

Jednocześnie informujemy, że wszelkie fizyczne wyjazdy do klientów zostały z dniem 16.03.2020 r. wstrzymane, a usługi są co do zasady realizowane tylko w formie wsparcia zdalnego. Odejście od tej zasady wymaga mojej osobistej decyzji i może być rozważane jedynie w stanie  wyższej konieczności - rozumianej jako interes społeczny.

 

Z nadzieją na dzielne, wspólne przejście przez te trudne wyzwania,

pozdrawiam serdecznie,

 

Andrzej Lesiak

Prezes Zarządu



Pozostałe aktualności w tym dziale

:: 2019-08-27 :: Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją 2020

Już jest ! Nowa wersja Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją, a wraz z nią nowe funkcjonalności

czytaj więcej »
:: 2018-11-27 :: Panele Meldunkowe do modułu Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją

Wraz z wydaniem nowej wersji programu Sage Symfonia ERP 2019.1 pojawił się dodatek Panele Meldunkowe. Działa on przy współpracy z modułem Zarządzanie Produkcją. Jego zadaniem jest  przyjmowanie meldunków zwrotnych z produkcji. Aby dowiedzieć się więcej napisz do nas na produkcja@digit-al.pl lub skontaktuj się z działem obsługi klienta.

czytaj więcej »
:: 2018-09-03 :: Od 01.09.2018 zmiana struktury xml dla deklaracji VAT-7(18) i VAT-7K(12)

Szanowni Państwo informujemy, że od 01.09.2018 Ministerstwo Finansów zmieniło strukturę xml dla deklaracji VAT-7(18) i VAT-7K(12)

czytaj więcej »
:: 2018-08-17 :: Nowe wersje modułów Sage Symfonia Start 2.0 oraz Sage Symfonia 2.0.

Informujemy, że wydane zostały najnowsze wersje modułów Sage Symfonia Start 2.0 oraz Sage Symfonia 2.0.

czytaj więcej »
:: 2017-07-06 :: Sage Symfonia ERP 2018 - nowa wersja

Ukazała się nowa wersja Sage Symfonia ERP 2018  z produktami: Sage Contact Menager, Sage Analityk Sprzedaży

czytaj więcej »
:: 2017-07-05 :: Sage Symfonia 2.0 oraz Sage Symfonia Start 2.0 - nowe wersje programów

Nowe funkcjonalności programów Sage Symfonia Start 2.0 Handel oraz Sage Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i Magazyn są to: Instrastat, Wydruki dokumentów z odwrotnym obciążeniem,  Drukarki fiskalne - Posnet Trio, Drukarki fiskalne - Posnet Trio, Wydruki dokumentów z odwrotnym obciążeniem, Drukarki fiskalne - Posnet Trio. 

czytaj więcej »
:: 2017-06-30 :: enova 365 Nowa wersja 12.3.1

Najnowsza wersja oprogramowania enova365 numer 12.3.1 została opublikowana. Aktualna wersja 12.3.1 (12.3.6390) zastępuję wersję 12.3 (12.3.6382) z dnia 22.06.2017 r.

czytaj więcej »
:: 2017-06-07 :: Sage Connect i Sage Asystent- nowe produkty

Od 7 czerwca dostępne są nowe produkty : Sage Connect i Sage Asystent

czytaj więcej »
:: 2017-05-31 :: Oferty specjalne enova 365

W pakiecie jest taniej! Specjalna oferta dla nowopowstałych firm i Biur Rachunkowych

czytaj więcej »
:: 2017-04-28 :: Sage Kadry i Płace One Payroll

Sage Kadry i Płace One Payroll to jeden produkt kadrowo-płacowy, który może być oferowany klientom różnych segmentów (od małych po duże firmy), dopasowany funkcjonalnością i wydajnością do poszczególnych segmentów rynku, wykorzystujący silnik bazy danych MS SQL (Express, Standard i Enterprise). Program jest następcą produktów: Sage Symfonia ERP Kadry i Płace oraz Sage Symfonia 2.0 Kadry i Płace. Obsługuje wszystkie procesy kadrowe i płacowe.

czytaj więcej »
:: 2017-02-23 :: Generowanie, weryfikacja i wysyłka plików JPK

W odpowiedzi na często pojawiające się pytania dotyczące JPK przygotowaliśmy krótką instrukcję dotyczącą generowania plików JPK oraz deklaracji VAT 7, sprawdzenia plików w e-Audytorze oraz wysyłki JPK.

czytaj więcej »