Serwis i Opieka

Utrzymanie optymalnego systemu wymaga wykonywania bieżących zadań takich jak:

  • instalacja aktualnych wersji i konwersja danych,
  • bieżąca diagnostyka poprawności danych,
  • konfiguracja pod kątem nowych potrzeb i zmian przepisów,
  • zmniejszanie rozmiaru i archiwizacja baz danych
  • szkolenie dla nowych i obecnych pracowników.

Jesteśmy w stałej gotowości do świadczenia usług serwisowych w przypadku wystąpienia doraźnych potrzeb, jak również zachęcamy do dołączenia do grona klientów objętych Opieką Indywidualną.

Konsultacje na wezwanie

Nasze wsparcie jest dostępne w dwóch formach:

  • wizyta w siedzibie klienta – zalecana przy tematach wymagających większej ilości czasu oraz bezpośredniego kontaktu
  • konsultacje zdalne – idealne przy zadaniach o wymaganym bardzo szybkim czasie reakcje, pozbawione dodatkowych kosztów dojazdu.

Opieka indywidualna

Proponujemy pomoc informatyczną dla firm, której zasady określa Umowa na Wsparcie.

Indywidualna Umowa na Wsparcie zapewnia stałą kontrolę nad systemem oraz bieżącą pomoc według indywidualnie ustalonego zakresu potrzeb.

Działania w ramach umowy zapewniają optymalne wykorzystanie systemu, co wpływa na szybszy zwrot kosztów inwestycji.